Ett steg i taget

Alla inlägg under mars 2016

Av tesse - 10 mars 2016 23:00
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
hrmm · hrmm · hrmm · hrmm
Av tesse - 10 mars 2016 22:30

Dags att skaka liv i detta hörn i c˙berrymden, jag vill ju så mycket... 

 

Jag är less på att stå och stampa, Jag är mitt i livet och kommer igenstans, jag står frustrerad och blir arg och framför allt avundsjuk på de som klarar av att leva som de vill, de som lyckas få ihop livspusslet på ett tillfredsställande sätt.


Jag kommer att låsa en del inlägg, men det är för min del... jag vill kunna styra vilka som läser, då jag behöver en plats att fundera lite på och det är lättare strukturera och att se det svart och vitt. Men känner du att du vill och tror att du kan bidra lite till funderingarna, så är det bara be om lösenordet.


Annars känns det som vårvintern äntligen kommit, fåglarna har börjat kvittra så smått, solen värmer och takdroppet är stadigt. Bjuder på en bild när jag och Bira satt ute och lapade sol tidigare idag.


Jag har dessutom fått värsta fjällsabstinensen, vi åker till Borgafjällen vecka 13 och det närmar sig.. I år blir det nog ett par dagar längre, eftersom vi råkade boka på påsklovet och då blir det tydligen veckovis. Vi är tre par som åker i år. I två stugor utan hundar och barn.

 
   
         

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards